Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 12. september 2012

Velkommen efterår

Herhjemme byder vi efteåret velkommen på mange måder. Efteråret indbyder jo til tumlen i haven blandt en masse blade, indendørs hygge med stearinlys, plante efterårsplanter i krukkerne og meget mere. Det sidste er der blevet brugt tid på i løbet af den sidste uge. Mine sommerblomster var ved at blive noget kedelige og triste så de skulle skiftes ud.
Krukkerne stritter nu med lyng, pyntekål og pyntegræskar. En masse dejlige farver.











Syntes at det pifter indkørslen rigtig meget op. Nu mangler jeg bare at finde mine lanterner frem, men dem venter jeg nok lidt med endnu. Der er jo stadig lyst et godt stykke op af aftenen, men glæder mig til at sprede hygge med levende lys i indkørslen.
Hvordan byder du efteråret velkommen??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar