Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 20. juli 2012

Sofapynt

Har været i gang med symaskinen igen. Denne gang er det et par puder til sofaen som er blevet produceret. Har set dem i Go'morgen Dk og flere steder her i blogland og har været vilde med dem. Efter en tur i Stof og Stil fandt jeg mønsteret og måtte bare prøve det. Det burde jo være lige til men jeg blev meget klogere. Det var ikke så let som jeg havde troet. Hmmmm men fik da lavet den første på en dag hvor ALT bare gik galt for mig.


Er på ingen måder tilfreds med resultatet men med tankerne på at det var en møgdag den blev fremstillet på så er det da ok. Har fået brugt en del af mine restro-rester. Ville ønske jeg havde flere af dem så jeg kunne lave flere puder i den stil men må mixe dem med nyt stof til de næste puder.
Anden pude jeg fik lavet blev meget meget bedre og er rigtig glad for den. Syntes farverne er så fede. Ville bare ønske at jeg havde rester nok til at lave en mere i samme stof, men desværre. Det er bare så typisk men det er da fedt at få brugt alle sine rester på noget fedt til sofaen. Det er jo heller ikke meningen at alle skal være ens.


Glæder mig til at få lavet nogle flere puder for 2 er altså ikke nok til vores store sofa. Har købt ind til at at kunne lave 4 puder mere. 2 aflange og 2 helt firkantede. Kommer bare først til symaskinen igen når Tobias sommerferie er slut om 14 dage for nu vil jeg bare nyde at have en masse tid sammen med ham og Lasse. Det er heller ikke til at sidde ved symaskinen sammen med ham eller mens han render rundt på gulvet. Han laver drengestreger konstant og man skal hele tiden holde øje med ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar