Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 22. juni 2012

Et godt kup

Sidst jeg var på bagagerumsmarked gjorde jeg et rigtig godt kup. Jeg var simpelthen så heldig at finde et rigtig fint sæt junior sengetøj fra Småfolk med blå æbler.


Da jeg spurgte efter prisen troede jeg at sælgeren jokede da hun sagde 10 kr. Sagde straks ja tak for lige meget hvad kunne jeg bruge det.
Kiggede det efter da jrg kom hjem og det fejler intet så nu pyntet det i sengen. Kan ikke komme mig over kuppet. Fik faktisk 2 sæt sengetøj, en Molo heldragt og en langærmet body for 40 kr. Hurra for bagagerumsmarked.

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor vildt! Det ser vildt flot ud også til den PRIS!!
    Jeg elsker at gøre gode kup :-)

    SvarSlet
  2. Du må tage mig med når vi kommer!

    SvarSlet