Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 25. marts 2012

Anderledes wordfeud

Wordfeud bølgen er for alvor over os og som mange andre er jeg også faldet i denne tidsrøver. Har på et tidspunkt haft 15 spil i gang på en gang. Det tog virkelig overhånd og jeg kunne ikke lave andet end at sidde og spille. Nu er der max 5 spil i gang på en gang. Det er meget de samme jeg spiller med og syntes det er super hyggeligt. Det er faktist så hyggeligt at jeg mente an man kunne benytte det flere steder og på flere måder. Jeg fik fat i et spil Scrabbel og med magnettape bag på alle brikkerne blev de sat på køleskabet. Der hænger de så til fri afbenyttelse. Man kan bruge dem til at skrive huskeliste, søde beskeder eller sjove ord. Håber på at de gæster som kommer i vores hjem vil udnytte de små bogstaver.
Der er kun EN betænkelighed ved at have dem på køleskabet og det er at der er en lille pillefinger som piller dem af, kaster med dem, sætter dem på igen, køre rundt med dem i gåvognen og hvad han ellers kan finde på.
Udnyttede chancen til at skrive et par små ord. 

Overvejer at finde flere Scrabbel spil og lave nogle flere. De kan jo sagtens bruges som værtindegaver, måske til en give away eller andet. Der må ligge nogle ubrugte spil ude i de små danske hjem nu vi alle sidder og spiller det på vores telefoner.

1 kommentar:

  1. Jeg føler mig helt sat uden for med hensyn til det dersens Wordfeud - Har ingen anelse om hvad det er, udover at det er et spil med bogstaver:-) Lige nu har jeg et gammelt lig af en telefon, og den bliver altså ikke skiftet ud før den er slidt op - Måske jeg så finder ud af hvad det er for noget:-) Men så er alle andre nok ved at være trætte af at spille det, så kan jeg spille det med mig selv - Ha ha ha:-)

    SvarSlet