Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 13. februar 2012

Problemer med teknikken

Efter jeg har fået Iphone har jeg ofte blogget fra den. Det er jo super nemt og så slipper man for hele tiden at overfører billeder fra kameraet. Jeg hentede den app. som hedder Blogger og var rigtig glad for at bruge den. Men her den anden dag sagde den pludselig at der ikke var mere storage place tilbage??? Hmmm det forstod jeg ikke noget af. Jeg køber og henter så Blogpress for den har jeg fået anbefalet og set flere i blogland som bruger. Jeg virkede fint og fik udgivet det indlæg som jeg ikke kunne med Blogger. Jeg har så efterfølgende så ikke kunne udgive indlæg fra Blogpress. Eller rettere sagt kan ikke udgive indlæg med billeder fra Blogpress. Så siger den at der er problemer med at udgive og at jeg skal tjekke min forbindelse. Hmmm jeg er på vores trådløse internet når jeg er hjemme og det har ikke nogen indvirkning. Kan bare ikke udgive med billeder.
Er der andre som har oplevet dette og hvad kan man/jeg gøre ved det???
Er SÅ træt af at jeg ikke kan blogge fra min telefon mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar