Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 16. februar 2012

Mors hjemmelavet

Efter en rigtig god omgang blogsurfing har jeg haft gang i hæklenålen. Jeg havde ser de fineste butterfly's til både børn og voksne. Havde noget garn liggende så det var bare at gå i krig.


Det resulterede i denne fine sag. Eller det vil sige at det gjorde det ikke for den her er udgave nr. 2. Den første blev mege stor og er nok mere til en voksen end til Tobias.
Den skulle selvfølgelig også prøves på, men da jeg ikke havde fået lavet båndet eller havde noget til at lukke den med så måtte jeg bruge en sikkerhedsnål. Det fungerede nu også meget godt.


Til at starte med så han noget skeptisk ud men da der blev sagt ih hvor er du fin så kom der smil i der lille ansigt.




Hi hi mor er jeg ikke bare en charmetrold nu? Jo, det tror jeg nok du er min skat. Glæder mig til at der kommer en anæedning til at den fine butterfly kan blive taget i brug.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser han bara fantastisk ud min lille nevö <3

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare MEGA sej med den fine butterfly :o) God weekend :o)

    SvarSlet
  3. Hvor ser han bare over charmerende ud din lille charmetrold Kan man da kun blive glad af at se på

    God weekend

    SvarSlet