Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 23. februar 2012

Fryser ikke om hovedet

De her dage hvor jeg har afleveret Tobias i dagplejen om morgenen så har der været koldt og når man er så kort håret som jeg er så fryser man om ørene. Det måtte jeg simpelthen gøre noget ved, så jeg gik på opdagelse i mit garn og fandt en hæklenål. Det blev hurtigt slået nogle masker op og så var det bare at komme derud af. Det tog ikke lang tid før at jeg var færdig med dette pandebånd. For at skjule sammensyningen så snoede jeg en lækker lille tråd omkring efter inspiration fra Lutter idyl. Jeg har dog brugt mere tråd til at skjule sammensyningen. Den er dejlig varm og nu er det slut med kolde ører om morgenen når man gå ude i regn, rusk og frostgrader. Det er ikke sidste gang jeg har lavet sådan et pandebånd for det er jo super nemt. Det er hæklet i dobbelt tråd for at gøre det tykkere og varmere.

1 kommentar:

  1. Ja tak!!! Øjj hvor er det fint!! Tag dit hækle grej med..du må lære mig det <3

    SvarSlet