Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 11. januar 2012

Verdens bedste gave.

Det var lige hvad vi fik i julegave af Tobias.Vi var nede og besøge Karen (Læs: Tobias dagplejemor) lige inden jul for at aflevere en lille julegave til hende. Inden vi gik fik vi en lille pose med hjem. Deri var der to gaver. En til Tobias fra Karen og en til os fra Tobias. Uh var SÅ spændt på hvad hun havde fundet på til os fra ham. Det var lige ved at jeg ikke kunne vente til juleaften.
Endelig kom juleaften og Tobias gave til os var en af de første som blev pakket på. Den indeholdte dette vidunderlige billede. Blev bare så rørt og glad for det at jeg var lige ved at græde. Tænk at noget så enkelt som et håndaftryk og et lille vers kan gøre en så glad. Har planer om at lave en billedvæg inde i stuen og den skal dette billede helt sikkert være en del af.

2 kommentarer:

  1. det er så fantastisk det vers. Jeg så også at pimpmeupondetour.blogspot.com havde fået et lignende billede af hendes døtre. Og min plan er da helt klart at mine vuggestue børn, skal lave det samme på et tidspunkt :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare super fint..

    SvarSlet