Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 11. januar 2012

Nye takter

Jeg har jo et ønske om at bliver minimum 6 kg lettere i løbet af 2012 og gerne mere end 6 kg. Det betyder jo at jeg er nød til at gøre noget aktivt for det. Inden jeg blev gravid tabte jeg små 10 kg så ved godt hvad det er der skal til. Lige nu har jeg dog ikke overskuddet og energien til at så så struktureret til værks. Desværre. Men man skal jo starte et sted og er begyndt at lave madplan igen. Det betyder at man ikke føler sig fristet til at tage de lette løsninger som junk food. Der bliver handlet ind til en hel uge og det gør også at vi har mere styr over økonomien på vores madbudget. På vores madplan er der kommet sundere og grønnere retter ind og det er skønt. Starter nu i det små med mere grønt og frugt. Når det så er kommet op at køre så må jeg se om jeg skal tilbage på madlog og virkelig gør min mad struktureret. Det kræver dog en hel del overskud da alt skal skrives ned og tastes ind. Men men en ting af gangen. 
I går stod menuen på bulgur salat med ovnbagte frikadeller og champignon som bare var skyllet under vandhanen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar