Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 3. januar 2012

Farvel 2011 og goddag 2012

Vil gøre lidt status over 2011 og vil gerne dele det med jer. Det har været et år med mange glæder, nye venskaber, men også en stor sorg. Mange oplevelser, erfaringer og ikke mindst en forvandling fra baby til tumling.

2011 var året hvor:
  • Tobias blev døbt d. 20/2
  • En super dejlig weekend i sommerhus med rigtig gode venner
  • En kæmpe sorg da vi mistede min morfar lidt pludselig
  • Besøg i påsken i Sverige hos Lars og Madde
  • Lasse fik job 
  • Familieweekend med hele Lasses familie
  • Flere dejlige ture i zoo for at udnytte det indkøbte årskort
  • Besøg i Oceanrium.
  • Tog en chance og søgte nyt job, kom til samtale og fik jobbet. Starter som intensiv sygeplejerske på intensiv afdeling R pr. 1. november
  • Et smukt venskab opstod efter et besøg fra Frederiksværk af Mette, Dennis og deres smukke Rebecca
  • En tur til Fyn for at plante flere frø til det smukke nye venskab
  • Tobias starter i dagpleje
  • En smuttur til Göteborg for at se min bror spille basket og se på julelys i Liseberg
  • Mange dejlige stunder sammen med naboen og hans 3 skønne unger
  • Lærte en stor gruppe mødre og deres dejlige børn at kende gennem mødregruppe
  • Babysvømning
  • Startede til spinning
  • 3 fantastiske koncerter i Skovdalen sammen med gode venner

2012 skal gerne være året hvor:
  • Jeg igen bliver en mor som er glad og har overskud
  • Kreativiteten skal blomstre igen
  • Vi skal på vores første flyrejse sammen med Tobias
  • Der skal ryge nogle flere kg. 6 til at starte med men gerne flere, samtidig med der skal strammes op
  • Jeg skal starte med spinning igen
  • Hemmelige drømme skal gå i opfyldelse
  • Venskaber skal plejes
Hvem ved måske kommer der flere punker på hvad 2012 angår. De skal være meget velkommen så længe det er positive punkter og ikke stor sorg. Glæder mig til at se hvad det nye år bringer og håber på at jeg kan holde fast i de punkter jeg har stillet op her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar