Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 6. december 2011

Op og ned.

Billedet er lånt Her
Uha jeg syntes godt nok at der er mange op og nedturer for mig lige i tiden. Som jeg har skrevet her så har jeg det svært med mit nye liv og mig selv. Bedst som jeg syntes at nu går det bare super godt og jeg har optur, så kommer der en dag som i dag hvor det hele bare er træls. Jeg prøver forgæves at tænke positivt og finde frem til de små glæder i hverdagen, men det er svært at fastholde den gode følelse. Jeg er SÅ irriteret på mig selv over at jeg ikke har fået lavet adventskrans, kalenderlys eller andre juledekorationer endnu. Øv for en dårlig julemor som normalt har lavet alt dette til første søndag i advent. I dag har jeg forgæves forsøgt at få lavet advents dekoration men det vil overhovedet ikke som jeg vil og det ligner noget som et 3 årig har lavet. Tankerne flyver rundt i mit hoved så jeg bliver helt rundtosset af det. Heldigvis har jeg fået snakket med Lasse om hvordan jeg går og har det inden i og det har lettet en del af min dårlige samvittighed overfor ham. Han var også glad for at jeg selv fik sat ord på det frem for at det skulle ende ud i nogle dumme diskussioner over ingenting. Har også haft nogle SUPER gode dage hvor alt det bare lykkedes for mig og hvor jeg bare var glad. Det har været 3 dejlige dage på arbejde hvor jeg bare følte at jeg kunne alt og fik meget ros at min oplæringssygeplejerske. Det var så super fedt at jeg lå med et smil på mine læber da mit hovede ramte hovedpuden om aftenen. De dage fik jeg også noget fra hånden herhjemme og gud hvor er det skønt. Nu er der blevet pyntet til jule, hygget med Tobias, bagt boller og bare generelt haft lidt overskud. Det føltes som om at det er 2 skridt frem og 1 tilbage og sommetider 3 skridt tilbage.
Jeg er rigtig ked af at min blog bliver SÅ forsømt for syntes at jeg har rigtig mange gode indlæg i mit hoved men min energi bliver prioriteret til mine dejlige drenge, hjemmet og mit job. Om aftenen når Tobias er blevet puttet er min energi bare brugt og vil hellere bare slappe af og hygge sammen med Lasse i stedet for at sidde med computeren og lave blogindlæg. Vil dog forsøge at komme med et lille pip af og til for at lade jer høre at jeg er i live endnu.
Håber at i nyder julen og rigtig får julehygget derude i blogland. Pas godt på jer selv og hinanden for livet er skrøbeligt og skal leves mens vi har det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar