Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 19. oktober 2011

Styr på nøglerne.

Efter blogtræf hos Lene er jeg blevet helt bidt af at lave nøglesnorer. De er super lette at lave og man kan sammensætte dem som man har lyst til. Elsker at de kan laves personlige, sjove og farverige. Man kan med lethed have mere end en og så kan man skifte mellen dem. De kan pifte ens tøj op hvis man har lyst til det med farve, man kan have en snor til hver nøgle, ja mulighederne er mange.
Her er et par stykker af dem jeg har lavet indtil nu. Den hvor nøglerne sidder i er min egen og jeg er helt vild med de farver.


Måske man skulle sætte dem til salg, men så er spørgsmålet bare hvad jeg skal tage for dem?? Hvad ville du tage for dem/ selv betale hvis du skulle købe dem??

3 kommentarer:

  1. De er da super fine :D
    Jeg tager 100 kr. for mine og det er med porto. Selvom de er nemme synes jeg alligevel de koster lidt tid mht. strygning, vask, syning osv. Nogen tager mere, andre tager mindre.

    SvarSlet
  2. Jeg er meget meget glad for min  manglede faktisk en 

    SvarSlet
  3. Og jeg er glad for min. Den er allerede i brug, tusind tak igen...

    SvarSlet