Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 1. oktober 2011

Gætteleg

Gættede du rigtig den anden dag da jeg spurgte om du kunne gætte hvad det nyeste skud på samlingen var???? Her har du svaret:
Jeg har virkelig en svaghed for mega musselmalet, så da jeg så at Imerco havde dette babysæt på tilbud slog jeg til. Det var under halv pris (ellers havde jeg nok aldrig købt det). Er måske fuldstændig tosset at købe noget så dyrt til Tobias men kunne bare ikke lade være. Det er så smukt og lækkert. Der er jo ingen som siger at han skal kaste med det men ja, jeg ved at der er en risiko for at han smadre det. Tror at det kommer til at blive brugt ved specielle lejligheder som det andet musselmalet vi har.

Nu vil jeg drage til blogtræf og vil ønske jer alle en rigtig god weekend.

1 kommentar:

  1. Det er bare så fint!! Er meget vild med det! Kan godt forstå du ikke kunne gå uden om ;) Specielt når det var på tilbud :D

    SvarSlet