Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 22. oktober 2011

Enden blev god.

For nogle dage siden lavede jeg indlægget Når enden er god hvor jeg fortalte at jeg skulle hæfte en hulens masse ender på mit til dato største hækle projekt. Nu er alle ender blevet hæftet og jeg er klar til at afsløre mit projekt. Skal være ærlig at sige at jeg er pisse stolt af det (undskyld mit ordvalg og min overtrædelse af janteloven). Det har taget noget tid at komme igennem men det har været alle timerne værd. Er glad for at jeg ikke gav op selvom jeg truede med det rigtig mange gange.
Resultatet blev dette.

Et barnevognstæppe i regnbuefarver inspireret af Molo. Efter tæppet var færdig gav jeg min veninde Mette et sneek peak af tæppet og hun foreslog at jeg skulle lave en nusseklud til det. Den udfordring kunne jeg ikke stå for så jeg gik i gang. Da dagen var omme var nussekluden færdig og alle ender var hæftet.
Tæppet er taget i brug og Tobias hygger rigtig meget med det på gulvet i hans legehjørne. Glæder mig til at vise det frem.

1 kommentar:

  1. hold da op hvor er det bare flot. Super godt gået Lene, du er da for sej. Og du må blære dig alt det du vil, jeg klapper gerne af dig :D Rigtig fint med regnbue farverne :D

    SvarSlet