Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 1. august 2011

Mor og mormor forkæler

I sidste uge var Tobias, min mor og jeg på en lille hygge shoppingtur i Aalborg. Dagen endte med at stå i hyggens og forkælelsens tegn. Vi startede med at gå i Abracadabra for at købe et par overtræksfutter som Tobias skal bruge når han skal i dagpleje. Det endte også med at jeg fik købt en Småfolk body til ham. Kunne bare ikke stå for det dejlige cirkusmotiv der var på den. Derefter tog det fart og vi var både i Olgas oldebørn, Salling, H&M, Søsterne Grene og mange flere hyggelige butikker. Vi spiste frokost på en af de åbne pladser i byen. Der kunne vi sidde og nyde solen.
Da vi kom tilbage til Åbybro blev jeg sat af hos frisøren og Tobias kørte med mormor hjem for at hygge lidt. Jeg skulle have lov til at blive forkælet uden ham.Det var dejligt med lidt alenetid selvom det kun var en lille time.
Det var bare en rigtig hyggelig dag og vi fik køb en masse ting. Alt sammen til Tobias sjovt nok.

2 kommentarer:

  1. Du har ret i at det var en rigtig hyggelig dag, ja sjovt nok blev det hele ti Tobias, men sådan er det at være den lille, så bliver man forkælet med måde. Vi må absolut gøre den dag om igen, så kan der måske blive noget til os. Knus mormor.

    SvarSlet
  2. Sikke en masse dejlige ting han fik!! Men det kan jeg godt forstå han er jo så dejlig!!!

    Rigtig sej Småfolk body, har aldrig set det print!!! Fedt! :)

    SvarSlet