Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 18. august 2011

Blogtræf

I sidste uge var jeg til mit første blogtræf. Træffet havde fokus på kreativitet, hygge og chokolade :) Lige noget for mig. Noget andet godt var at jeg ikke skulle ret lang væk, jeg skulle faktisk bare gå ned i den anden ende af gaden. Tænk at der er andre bloggere i Åbybro og så i den anden ende an min gade. Lene har en enkelt gang før afholdt blogtræf men der kunne jeg desværre ikke. 
Det var med sommerfugle i maven at jeg pakkede min lille kreative kurv og drog af sted mod den anden ende. Lene bød velkommen og hurtig kom de andre. Der var et par stykker som havde taget noget med som vi andre kunne prøve. Sanne havde taget noget klister-folie og forskellig farvet tape med til at dekorere porcelæn med. Tina havde tage fimoler med så vi kunne prøve at lave smykker. Hun havde også taget krympeplast med så vi kunne lege med at krympe fine tegninger og lave dem til smykker. Lene tilbød sin assistance med at lære at hækle. Det var super hyggeligt og det var fedt at møde en masse andre bloggere. Fik endelig mødt Joan som jeg længe har fulgt på hendes blog. Hun er en lige så sød og kreativ pige som hun er på hende blog. Det hele hænger sammen og hendes hudløs ærlighed er ikke kun til stede på bloggen men også i virkeligheden. 
I skal selvfølgelig ikke snydes af nogle billeder fra en hyggelig aften.

 Her er resultatet at det jeg fik lavet denne aften. Er selv vild med de to krukker jeg fik lavet og mine pingvin smykker. Er blevet hooked på krympeplast og skal helt sikkert lege mere med det.


Stor tak til Lene, Joan, Sanne, Tina, Dorthe, Merete ,Louise, MetteKatrine og Anita for en hyggelig aften. Glæder mig rigtig meget til næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar