Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 11. juli 2011

Lækre loppefund

Så har jeg igen været på bagagerumsmarked. Denne gang havde jeg en pige med fra min mødregruppe. Begge vores drenge blev passet af deres far og så skulle vi ud og hygge. Vi tog af sted så vi var der fra markedets start for vi ville ikke gå glip af de gode ting. Vi fik begge købt en masse og lavet nogle rigtig gode handler. Elsker bare når man kan få rigtig fine ting til ingen penge. I skal selvfølgelig ikke snydes for alle mine dejlige køb.
 Bog og legetelefon 25 kr
 Små børnebøger 12 kr for dem alle
 Tallotteri 10 kr
 Træpuslespil 25 kr for dem alle
 Træpuslespil 10 kr for dem alle
 Kidz wood aktivitets legetøj 20 kr
 Stort og lækkert lerfad 75 kr
 Sødt sæt fra Me Too 25 kr
 En stor kasse Duplo 125 kr
Holly's hjelm 10 kr

2 kommentarer:

  1. Er fuldstændig vild med de dyretræpuslespil - 10 kr. det er jo helt vildt!! Sikke nogle gode køb! :)

    SvarSlet
  2. Er også super glad for dem. Dem til 10 kr fik jeg fordi der var en dut for var faldet af på hver plade. Jeg er da ligeglad for Tobias kan jo lege med de andre. Den ene type var der 2 af så jeg kan samle et helt :)

    SvarSlet