Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 8. juli 2011

Køkkenets nye vidunder.

Jubiiiiii

Mit store ønske blev på min fødselsdag opfyldt. Lasse havde været så fantastisk at samle familien om at købe min fødselsdagsgave. Jeg har i lang tid gået og drømt om en KitchenAid. Den skal gøre mit liv i køkkenet meget lettere og give mig frie hænder når jeg bager osv. Så snart den blev pakket ud fik den sin helt egen plads i køkkenet. Der står den så fint og pryder køkkenbordet med sit lækre design og flotte røde farve. Glæder mig så meget til at tage den i brug. Skal bare lige finde ud af hvilken opskrift som skal bruges til at tage min KitchenAids mødom ;)
Jeg er nu en glad og stolt indehaver af en KitchenAid. 
En lykkelig lille hausfrau.

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, godt du har så god en mand, som gøre alt for at opfylde dine ønsker, nu er der nok også noget til vidunderet som vi kan give dig i julegave. glæder os til at høre hvordan den så er at bruge.
    Knus mor

    SvarSlet
  2. Nu forvänter jeg mig nybagt hver dag jeg er hjemme :)

    SvarSlet