Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 18. juli 2011

Gaven der bliver ved med at give.

I dag har jeg modtagen denne smukke smukke buket blomster.
Buketten er fra den pige som jeg har hjulpet gennem Go'Folkehjælp. Jeg havde på ingen måde tænkt at jeg skulle have noget igen af hende. Følte at jeg havde fået så meget allerede ved bare at hjælpe hende. Sammen med blomsterne var en kort men en dejlig hilsen:
Hej Lene
1000 tak for alt det fine tøj og legesager til prinsessen. 
Kan virkelig ikke beskrive min taknemmelighed for jeres helt fantastiske venlighed.
Er interesseret i det for tidlig fødte tøj, men min mor ved bare desværre ikke om hun kan nå at hente det inden hun tager hjem :(
Mvh. C****** & Prinsessen.

Jeg har fundet en løsning på at hun kan få det ønskede tøj så nu går der ikke længe før det også er på vej hjem til hende. Jeg er overvældet af hendes dejlige gestus og havde tårer i øjnene da jeg fandt ud af hvem det var fra. Skrev med det sammen en sms til hende for at sige tak. 

Denne gave bliver bare ved med at give og hvor er det vidunderligt.

2 kommentarer:

  1. hvor er det dejligt :D Dejligt at du har overskud til at give og dejligt, at hun finder overskud til at sige tak!

    SvarSlet
  2. Det er så fantastisk :)

    SvarSlet