Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 13. juni 2011

Nostalgi.

Man er som mor nød til at give sig selv lov til at ligge på sofaen og hygge sig lidt mens, ens guldklump, øjesten, lille skat og hvad ellers man kalder, ens barn tager en lur. Herhjemme bliver min hyggestund på sofaen med at være nostalgisk. Jeg elsker gamle danske film og serier. Lige nu er jeg ved at gense Matador for jeg ved ikke hvilken gang. Det er bare så super hyggeligt. Sidst jeg så Matador var ugen inden jeg fik Tobias. Jeg var så plaget af min bækkenløsning at jeg ikke kunne sove, sidde, ligge, stå eller gå. Det gik dog bedst når jeg gik, forstå det hvem der kan. Jeg gik gulvet i stuen tyndt mens Matador kørte på fjernsynet.
Hvilken serie kan du godt lide at se når du skal slappe af og hygge dig på sofaen??

3 kommentarer:

  1. Herhjemme køre Matador også....og når den er set er det Krønikken :)
    Elsker også gamle film :))

    SvarSlet
  2. Det er bare så hyggeligt og man ser nogle nye ting hver gang man ser dem :)

    SvarSlet
  3. Jeg er VILD med "Bones" på tv3! Jeg har vidst set alle eftermiddags genudsendelserne! Og så er der jo nye afsnit hver tirsdag om aftenen :D

    SvarSlet