Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 14. juni 2011

Moderne hausfrau

I går og i dag har jeg været en rigtig lille hausfrau i ordets bedste forstand. I går stod den på tøjvask, børnepasning, koge grød og hygge om familien. Nu er jeg total i bund med vasketøjet og sikken en befrielse. Der blev vasket alt fra tøj til klude, viskestykker, håndklæder osv.
Det blev lavet ikke mindre en 4 forskellige typer frugtmos til Tobias. Han har allerede smagt den ene slags og den var et hit. Jeg lavede æble/pære mos, pære/nektarin mos, æble/blåbær mos og æble/hindbær mos. Dejligt at have noget til fryseren. Var næsten også løbet tør.
I dag er det så store bagedag. Der er blevet bagt biscotti og kanelsnegle. I skrivende stund ved jeg ikke om jeg er færdig med at bage endnu. Tror også at jeg smider en omgang knækbrød i ovnen inden jeg går i seng. De er altid super gode at gå og hapse af i løbet af dagen og uden tvivl sundere end kage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar