Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 2. juni 2011

Højst på ønskelisten.

Sådan en SKØN sag står bare øverst på min ønskeliste og har gjort det i et stykke tid. Hvor ville jeg da bare gerne eje sådan en dejlig maskine. Tænk på alle de ting jeg kunne bage, mikse og lave på sådan en skønhed. Jeg ville lave rugbrød, skønne brød, cupcakes, frosting, marengs og meget meget mere på den. Hvorfor kommer der ikke en lottogevinst til mig så jeg kan få sådan en lækker maskine??

Lige nu må jeg nøjes med denne retro sag som jeg har lånt af min mor. Hun har fået den af min mormor for maaaaaange år siden.

Den virker endnu men har ikke så mange hestekræfter som den jeg ønsker. Har brugt den til at lave dej til mine lækre madbrød. Skal have lavet noget mere på den men tiden har ikke lige været der pga. kreative projekter.

5 kommentarer:

  1. Kan virkelig godt forstå du ønsker dig den - jeg bruger min næsten hver eneste dag! Skynd dig ud og køb den - så meget som du står i køkkenet vil det være endnu federe med den! :)

    SvarSlet
  2. Jeg har overhovedet ikke råd til at købe den. Desværre :( Vil super gerne have en men økonomien siger NEJ.

    SvarSlet
  3. Jeg har en Kenwood Chef som er mere end 12 år gammel...den køre bare som smurt...kunne godt tænke mig en ny...men intil videre synes jeg det går meget godt :) hehe.....

    Hvis jeg vinder i lotto på lørdag...så får du en Kicthen Aid af mig i gave ;) hehe

    SvarSlet
  4. Du er bare en skat Mette :) Det vil jeg se frem til. Hi hi hi

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå du gerne vil have en porche, men du må nøjes med en folkevogn, til der bliver bedre økonomiske tider i den lille familie.

    SvarSlet