Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 26. juni 2011

Enkelt pynt

Har helt glemt at vise at jeg har lavet mine egne sukkerblomster til mine cupcakes og andre kager. Havde længe gået og tænkt over det og så en dag kastede jeg mig ud i det. Der blev købt pastafarve og en ny tylle til min sprøjtepose. Æggehvider, flormelis, pastafarve, piske piske piske og så sæt i gang.
Havde nogle små sukkerkugler som jeg fandt på at sætte på som prikken over i'et. De er bare blevet så fine og når jeg har brugt dem har folk faktisk ikke troet på at jeg selv har lavet dem. Det kan man da kalde et kompliment der vil noget.
 Sukkerblomster i lange baner.

3 kommentarer:

  1. jeg forstår heller ikke hvordan du får dem så fine :D

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt give et kursus i det Anne :)

    SvarSlet