Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 20. juni 2011

De første babysittere.

Når mor og far skal til bryllup og jeg jo ikke er så stor endnu at jeg kan være alene hjemme, ja så må jeg jo finde ud af noget andet. Heldigvis har jeg nogle fantastiske naboer som bare er helt vild med mig og jeg med dem. De er bare så sjove og de kan godt lide at lege med mig.
De var et helt naturlig valg for mig da jeg skulle passes første gang. De ville heldigvis meget gerne passe mig og jeg glædede mig. Da dagen endelig kom var mor og far spændte. Ville jeg nu opføre mig ordentlig?? Selvfølgelig ville jeg det. Jeg er jo et lille englebarn ;) Hi hi. Mor havde lavet alt klar til babysitterne, grøden stod i køleskabet, mælken i flasken, nattøjet var fundet og ALT var klar. Da vi endelig fik sparket mor og far ud af døren skulle vi rigtig hygge. Vi legede, charmede, pjattede, spiste, sov og rigtig råhyggede. Vi tog også nogle sjove billeder som i selvfølgelig ikke skal snydes for.
 Super babysitteren Laura
 I seng siger du! Nej, det tror jeg ikke.
 De der rynker hvad skal de bruges til?
Jeg befaler dig til at give mig is, slik og bygge et gyngestativ i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar