Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 12. juni 2011

Brændte naller.

Uha hvor gør det ond i en mors hjerte når ens lille guldklump kommer til skade på den ene eller den anden måde. Det var præcis hvad der skete i løbet af ugen da Tobias var hurtigere en mig og sin far. Han brændte nallerne på aftensmaden. Av av av av av og skrig og skrål både fra mor og søn. Den lille stakkel ville jo bare have tallerkenen med maden på, men fik lige i farten kartoffelmos i hånden. Han klemte til så det kom ud mellem fingerene og så var helvede løs. Han skreg og skreg og skreg. Jeg flåede ham op af stolen og ud under vandhanen. Hver gang jeg flyttede hånden ud for at ville kigge skreg han videre. Av av av av mit stakkels hjerte og sølle mig elskede lille dreng. Vi ringede til vagtlægen for at få nogle råd til at beskytte fingrene men han ville gerne lige se os for at tjekke forbrændingerne.
Af sted til vagtlægen med os. Men gode råd var dyre, for hvordan var det lige vil skulle komme derud når ikke han ville have hånden udenfor vandhanen?? Vand på en klud og vand i en pose, hånden i, stramme til og komme en elastik omkring og så næsten mod Aalborg. Lægen var dog ikke til megen hjælp så det var lidt spild af tid. Kendte måske også svaret inden vi kørte men kunne slet ikke tænke klart. Tobias skreg, jeg græd og Lasse rendte rundt mens han forsøgte at finde en løsning.
Sådan så de brændte naller ud efter de var blevet kølet i 3 timer. Av av. Nu er der gået hul på vablerne, skindet er faldet af og der er kommet sårskorpe på. Det er dog en kamp at holde rent og tørt for fingrene er inde i munden konstant.

4 kommentarer:

  1. Bette pus da. Stort knus herfra!

    SvarSlet
  2. Åh altså hvor synd for den lille mand,SUK. Stort kram fra Sheebamus.

    SvarSlet
  3. Tak hvor er i søde. Heldigvis er han helt på toppen igen :)

    SvarSlet
  4. nårh sikke noget! ja det gør mindst ligeså ondt på mor og far, bare på en lidt anden måde!! Men for dælen de er også hurtige de små og kan pludselig få meget lange arme. Min sundhedsplejerske kaldte det "teleskoparme" :D

    Godt han er på toppen igen, det må have gjort ondt med den store vabel :(

    SvarSlet