Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 1. juni 2011

Barndommens glæde.

Da jeg var barn kan jeg huske at jeg elskede at se smølferne. De der skønne blå figurer med de hvide bukser var bare de sjoveste. Jeg samlede også på dem. Kan huske at man kunne få sådan små figurer som man kunne have til at stå i sin sættekasse. En ad dem står nu på Tobias værelse.

Jeg har været så heldig at få en opskrift på en hæklet smølf hos Busters mor. Jeg lovede hende at sende et lille billede af det færdige resultat og det skal i da heller ikke snydes for.

 Det skal lige siges at det er min mor som har været i gang med hæklenålen, da mine hæklefærdigheder ikke er så gode endnu. Tobias elsker sin nye smølf. Er sikker på at der kommer flere af slagsen.

4 kommentarer:

  1. Dejligt at se og høre at Tobias er glad for sin smølf, måske jeg skal igang med en mere. Måske han skal have en smølfinde. Det må jeg prøve.
    Knus Mormor

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin :D uhh kribler helt i fingrene efter at prøve at lave sådan en :D

    SvarSlet
  3. Du kan sagtens få opskriften :)

    SvarSlet
  4. Det vil jeg meget gerne :D

    SvarSlet