Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 28. maj 2011

Retro

Jeg er gået total retro. Har været hjemme og kigge i mine forældres gemmer. Det var som at komme ind i en anden tid dag jeg først kom ind i skabet. Som en anden lille pige i Narnia skreg de mange sæt sengetøj RETRO lige ind i ansigtet på mig. Da jeg endelig trådte ud at retroverdenens Narnia havde jeg 5 fede sæt sengetøj med.
Her er de 4 af de 5 sæt jeg kom hjem med. Dagen efter var jeg nede i den lokale genbrugsbutik for at se hvad de havde i deres gemmer. Desværre kom jeg lige 1 minut for sent for der var en som havde fået samme tanke som mig. Jeg fik dog tilkæmpet mig et sæt sengetøj og et pudebetræk som jeg kan bruge. Fik ikke taget et billede inden det røg i vaskemaskinen men lover at det kommer.

4 kommentarer:

  1. glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  2. ej hvor fedt!! Det ser ud til at være nogle flotte stoffer du har fundet :D

    SvarSlet
  3. Tak :) Jeg bytter gerne hvis det er der er noget som frister dig Mette Kathrine :)

    SvarSlet
  4. Hej Lene!

    Faldt lige over din blog - dejligt sted du har her :-)

    Hvis du stadig vil bytte med det gule, er jeg interesseret :-) Du kan skrive til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com, hvis det er.

    Kig også gerne forbi hos mig - der er retro for alle pengene!

    Kh. Mette

    SvarSlet