Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 10. maj 2011

Mors lille gubbi.

Tobias er jo en KÆMPE vandhund og elsker bare når det bliver tirsdag og han skal til babysvømning. Han nyder vandet og elsker at plaske og dykke. Fredag i sidste uge var der mulighed for at få taget undervandsbilleder. Det skulle vi selvfølgelig ikke gå glip af. Det var en mulighed for at få nogle unikke og helt specielle billeder af vores dejlige øjesten.



Resultatet taler for sig selv. Vi er super glade for dem og tro også at vi vil udnytte chancen når fotografen kommer igen i juni. Så skal det bare være en anden type billeder.

4 kommentarer:

  1. hihi, nogle gode billeder :D
    Min kæreste og jeg snakkede om det med babysvømning, men har desværre ikke været afsted endnu.
    Men, VED babyer bare at de skal holde vejret når de kommer under vandet? Fordi det kan man jo ikke fortæppe dem ;)

    SvarSlet
  2. Det ved de godt. Det er en indbygget refleks som de har fra fødslen. Den forsvinder dog med alderen men hvis de går til babysvømning så har de lært at lukke af.
    Syntes da at i skal skynde jer afsted det er en fantastisk oplevelse.

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt!!! Sikke nogle dejlige billeder af vandhunden!!

    Genialt fundet på!!!! Synes de er skønne!!!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fantastiske billeder! Jeg glæder mig vildt meget til at prøve det samme, når min lille pige kommer til verden midt i november!

    Jeg skriver til dig dog af nogle andre årsager. Jeg håber ikke, at du har noget imod det, men jeg havde håbet på, at du måske ville hjælpe en kommende mor med noget. Jeg er en gravid studerende, som er ved at færdiggøre mit cand.merc. studie på Aalborg Universitet. I min afsluttende opgave skriver jeg om beslutningsprocessen for forbrugere som står overfor mange valgmuligheder. Og det er jo en situation vi gravide/føstegangsforældre sagtens kan genkende, fra vores mange køb af baby produkter. Jeg fandt dit blog, og håbet på, at du måske ville være villig til at udfylde mit on-line spørgeskema. Alle deltager der udfylder spørgeskemaet og oplyser deres emailadresse kan være med til at kunne vinde et gavekort på 1000 kroner hos BabySam. (Min undersøgelse har for resten intet at gøre med BabySam. Jeg syntes bare, at det var en god idé at give evt deltager mulighed for, at kunne få noget tilbage for deres tid i forbindelse med at have brugt tid på spørgeskemaet.)

    Målgruppen for undersøgelsen er førstegangsforældre som har stået overfor at købe deres første (ny) barnevogn indenfor de seneste 18 måneder. Adgang til spørgeskemaet findes ved brug af følgende link:

    https://www.surveymonkey.com/s/customer_decision

    Jeg håber, du måske vil deltage (eller kender nogle andre førstegangsforældre, som ville være interesserede i at deltage) i undersøgelsen!

    På forhånd tak for din tid, og evt hjælp!

    Med venlig hilsen, Kelly

    SvarSlet