Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

onsdag den 2. marts 2011

Something to be proud of.

Der er så meget i mit liv som jeg er utrolig stolt af lige nu. Så mange mennesker jeg elsker og holder af. Tror tit at man glemmer at fortælle dem som står en nærmest at man elsker dem. Her er et lille udpluk af det jeg er stolt af lige nu.
Min super seje lillebror som lige nu spiller prof. kørestolsbasket i serie A i Italien

Min egen dejlige lille familie.

Mit livs kærlighed.

Lasse som er den bedste far for vores skønne dreng.

Min dejlige Tobias og den største kærlighed i mit liv <3

3 kommentarer:

  1. Tak Sös. Det betyder utroligt meget at höre det.
    Jeg er også stolt af jer alle 3. En mere stolt onkel skal man lede länge efter!

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du er stolt! Du er bare så heldig at have alt det du har - fantastisk!!

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at du er så god til at huske at sætte pris på dem allesammen :D Jeg kan godt forstå du er stolt, det ser ud til at være en dejlig familie du har.

    SvarSlet