Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 1. februar 2011

Nr. 26 ud af de 30

Farvorit band lige nu!

Jeg har ikke rigtig noget farvorit band lige nu og har nok aldrig rigtig haft det. På IPod'en er det en blandet fornøjelse og ellers høre jeg radio på P3. Men men men hvis man sådan virkelig presser citronen så må det vel være "gruppen" De eneste to. Syntes at de har en fed lyd og skriver nogle fede tekster. Mit total yndlings citat fra en af sangene er:

Jeg har lyst til at skære mit hjerte ud til min datter

Og sige til folk der ikke vil have børn, de ikke fatter

En skid, skide værre med projekterne i banken

Det er liv der tæller, og ikke tanken

Om liv, som kan rive og buldre og brage og pibe

Som man kan have for en tid, men som man så må give

Men jeg vil ikke give mit liv, fra mig endnu

Jeg har ikke lyst til at dø!

Ville ønske at jeg havde en datter så jeg kunne skrive det i hendes barnets bog eller at de havde lavet i vers med søn så jeg kunne skrive det til Tobias.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar