Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 24. februar 2011

Hvorfor uglen i hulen...

Så har jeg haft symaskinen fremme igen. Det er længe siden den har være i brug og hvor har jeg bare savnet den. Det krævede en lille prøvekørsel inden jeg gik igang med at sy ugler.

Klip klip klip... Inden jeg fik set mig om havde jeg klippet ud til de første 7 ugler. Kunne næsten ikke stoppe igen for havde jo købt så mange fede stoffer i Stof og Stil. En efter en fik uglerne mave, næb og til sidst personligeden i øjnene. Det var super sjovt.

I skal selvfølgelig ikke snydes for et par billeder af mine små fine ugler.




Den sidste supermand ugle er nok min farvorit ugle. Den er syet specielt til min lille Tobias. Han blev kaldt supermand indtil han fik hans rigtige navn. Syntes den er super sjov og personlig.

3 kommentarer:

  1. hvor er de bare fine!! Hvor har du stjernestoffet fra, er det fra Stof og stil?

    SvarSlet
  2. Hvor er du god! De er skæppe skønne hver og en, specilt Tobias egen supermand-ugele!!
    Fedt!!

    SvarSlet
  3. Hvor er i søde begge to.

    Mette: Stjernestoffet er fra Stof og stil. Det er bare så fint men ikke så stærke i farverne som jeg egentlig havde troet.

    SvarSlet