Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 25. februar 2011

Barndommens glæder som voksen.

Har brugt rigtig meget tid på at finde inspiration til nogle nye kreative projekter. Fandt hurtig rigtig mange fede ting som jeg kunne tænke mig at lave. Nu skal de så bare føres ud i livet.

Jeg startede med at finde min STORE kasse med perler frem og mine smarte perleplader som kan sættes sammen som et puzlespil til en meget stor perleplade. Jeg ville lave en fin robot til Tobias. Robotten skulle bo på hans værelse. Ca 15 min senere havde jeg den fineste robot. Var overrasket over at det gik så nemt så jeg lavede lige en mere. De er total fede og jeg har lyst til at lave nogen til hele huset.

Her kan i se resultatet:
Den her bor inde i stuen.


Denne robot bor på Tobias' værelse. Den kommer ud af dørkarmen.

2 kommentarer:

  1. Hvor godt!! Du er bare så sej til alt muligt Lene!! Respekt! Din kreativitet smitter af! Dejligt!!...Tror også jeg må prøve at lave nogle...måske i lyserøde ;)

    SvarSlet
  2. Tak søde :) Det er dejligt at andre kan bruge mine ideer. Selvfølgelig skal Rebecca have sig en lyserød robot <3

    SvarSlet