Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

søndag den 27. februar 2011

20 spørgsmål til professeren.

Fandt lige denne lille sjove blog-udfordring hos Mette - Rebeccas mor og kunne da ikke lade være med at tage den op.

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Lige nu forlader jeg 9 ud af 10 gange ikke hjemmet uden Tobias. For det meste skal vi ud at gå en tur med barnevognen, købe ind, til babysvømning eller mødes med en af mine mødregrupper.
2. Favorit make-up mærke:
Jeg har ikke noget favorit make-up mærke for det er ikke rigtig noget jeg går op i. Det eneste jeg bruger hver dag er mascara. Den jeg har er fra Dior.

3. Favorit blomst:
Det må helt klart være frasier. De dufter bare så dejligt og så minder de mig om min morfar. Det er nemlig også hans favorit blomst

4. Yndlingstøjbutik:
Hi hi tror det må være Trendsales.dk selvom det ikke er en fysisk butik. Ellers må det nok være Mikkel i Åbybro men gider kun handle der når der er en bestemt ekspedient på arbejde. Hun får mig nemlig til at føle mig smuk, slank og så er hun god til at finde tøj til mig som jeg aldrig selv ville vælge. Hun vælger det fordi hun ved at det vil sidde pænt på mig og ikke for at sælge hvad som helst.

5. Favorit parfume:
Elsker elsker elsker Be Delicious fra DKNY. De er friske og feminine.

6. Høje hæle eller flade sko:
Flade sko men ville ønske at jeg var bedre til at gå i høje hæle. Måske er det bare øvelse som gør mester. Har dog altid høje hæle på når vi går i byen.

7. Får du gode karakterer?
Nej det kan man ikke just sige. Den bedste karakter jeg har fået var et 10 tal til min afsluttende eksamen på sygeplejestudiet. Har aldrig været så glad og stolt over en eksamenspræstation. Det var også den bedste eksamen nogensinde.

8:Yndlingsfarver:
Det er godt nok mange men er total vild med en mørk lilla


9. Drikker du energidrikke?
Nej, det kan jeg ikke prale af

10. Drikker du ofte juice?
Nej det er ikke så tit vi har det i huset og hvis jeg drikker det så er det i en kort periode

11. Kan du lide at svømme?
Det gør jeg. Er en rigtig vandhund. Det eneste problem er at hver gang jeg skal i vandet er der fare for at Green Peace kommer og vil redde en strandet hval ;)

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Det kommer an på hvor de skal indtages. Hvis det er på McD eller hjemme så gør jeg ikke.

13. Yndlingscreme:
Det er Aquasource fra Biotherm

14. Vil du gerne giftes en dag?
Jeg er så heldig at jeg er gift med mit livs kærlighed og det var den mest vidunderlige dag i mit liv som jeg ville ønske at jeg kunne opleve igen og igen.

15. Bliver du nemt sur?
Både og. Jeg øver mig rigtig meget på at vende den anden kind til.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Nej det er ikke lige det jeg gør mest i.

17. Har du nogle forbier?
Tror ikke at jeg ligefrem har en fobi men jeg er ikke god til at se i mørke og det gør mig enormt utryg.

18. Bider du negle?
Ikke rigtig men kan ikke sige mig helt fri for det. Da jeg var barn bed jeg dem konstant og får da af og til et lille tilbagefald.
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Nej det har jeg ikke, heldigvis.


20. Drikker du kaffe?
Niks kan ikke lide det sprøjt. Vil hellere have pengene ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er du god! Det er godt vi kan inspirere hinanden :))

    SvarSlet