Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

torsdag den 23. december 2010

Dag 13 i min udfordring

Min celebrity crush

Uha den her udfordring er men. Der er kun 1. The one and only Robbie Williams
Han kan simpelthen synge trusserne af en hver pige på hans vej. Har altid sagt at ham skulle jeg knalde hvis jeg fik muligheden og Lasse har sagt at det var i orden med ham. Hi hi hi hi. Måske ved han at jeg desværre aldrig ville få chancen. Jeg elsker hans musik, stemme, attitude, ja alt ved ham. Det fedeste koncertminde jeg har var da jeg for et par år siden havde fået en billet af Lasse til at komme til Robbie koncert i Göteborg. Det var det fedeste og jeg smilet under hele koncerten selvom jeg var lidt dårlig pga. varmen. Har hele tiden sagt at jeg skal til en Robbie koncert igen inden jeg dør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar