Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

tirsdag den 21. september 2010

Tankemylder

Hold da op jeg skal love for at der ryger en masse tanker gennem hovedet lige i tiden. Jeg tænker selvfølgelig nærmest altid på den lille guldklump i maven. Den er svær at glemme og den gør alt for at jeg ikke skal glemme den ved at sparke og møffe rundt. Det er jordens bedste følelse og nyder hvert et øjeblik af det.

Mange af tankerne er desværre af den negative art og det er utrolig svært ved at styre. Det er som om jeg slet ikke er herre over mine egne tanker, følelser og reaktioner. Der skal ikke ret meget til at slå mig ud for tiden og det ender ofte i tårer. Hvem sagde hormonella???? Har aldrig oplevet noget lignende og har utrolig svært ved at acceptere at jeg ikke kan styre mine følelser og reaktioner. Fysisk mærker jeg også ændringer. Døjer sådan med uro i mine ben om natten hvilket gør at jeg har svært ved at falde i søvn og sover utrolig dårligt. Det gør heller ikke noget godt ved humøret. Ellers har jeg det tit som om jeg skal til at have influenza, men det skulle være meget normalt når man er i sidste trimester af graviditeten. Syntes det er svært at nyde graviditeten lige nu men vil selvfølgelig ikke undvære slutresultatet.

Savnet til min lillebror er pludselig blevet ENORMT trods jeg ved at han bare er på den anden side af sundet og at jeg altid kan ringe os skrive til ham. Nyheden om at han flytter til Italien de næste 9 måneder fra imorgen har godt nok taget hårdt på psyken. Pludselig er han ikke der hvor han plejer og han er endnu længere væk end før. Ved at jeg stadig kan ringe til ham når jeg vil men han kunne lige så godt have fortalt mig at han flytter om på den anden side af kloden. Han kommer højst sandsynlig ikke hjem når hans niece eller nevø er kommet til verden. Det er nok det værste ved tanken om at han flytter til Italien, Ved at han havde glædet sig så meget til at skulle komme os se guldklumpen og tror også at det tager hårdt på ham at fortælle at han nok ikke kommer.

Øv sikke mange tanker en gravid kvinde med bækkenløsning gør sig i løbet af kort tid. Håber at det snart vender.

1 kommentar:

  1. Hej Sös.

    Du ved jag også savnar dig og det ikke har väret en let beslutning. Men det er en stor mulighed. Det er ikke noget jeg hellere ville en väre hjemme når min nevö/niece kommer till verden. Men en ting som er helt sikkert er at jeg kommer hjem till jul.
    Jeg vil altid väre der for dig også selv om jeg nu kommer till at bo i italien de näste 9 måneder. Jeg har med dig derned i mit hjerte, det ved du. Elsker dig sös!

    Stort knus fram Bette

    SvarSlet