Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

fredag den 24. september 2010

Fryseren skal fyldes

Idag har jeg været igang med at få lidt i fryseren til når Bimse kommer til verden. Der er allerede kommet lidt derind, men det er rester fra aftensmaden, så som kartoffel/porresuppe, chili con carne og millionbøf, Idag er det blevet til 3 poser pølsehorn og 2 poser boller. Jeg skal gerne have endnu mere i fryseren. Vil gerne have lavet nogle frikadeller, boller i karry, lasange, kødsovs, suppe, pizza, pizzasnegle, muffins, hindbærtærter og meget mere. Er dog nød til at tage det lidt af gangen for jeg kan ikke holde til at stå så meget op mere. Syntes at jeg den sidste uge mærker mere og mere til min bækkenløsning. Av av det er ikke specielt rart. Håber dog at jeg får lavet lidt mere til fryseren i løbet af de næste 6-7 uger, så der er da lidt tid at løbe på. Det kan jo også være at jeg er heldig at der er nogen som kommer med lidt mad til os når vi er kommet hjem med lille Bimse.

1 kommentar:

  1. Du er godt nok flittig, hvis det kommer til at knibe, kan der leveres mad fra Nørremarksvej i de første dage i er hjemme, vi bringer gerne ud.
    knus mor.

    SvarSlet