Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 25. september 2010

Børneværelset tager form

Jubiiii nu er børneværelset virkelig ved at tage form. Har fået renoveret værelset med at tage alt det gamle tapet ned og har fået spartlet væggen op og sat filt på. Lasse og far har malet værelset da jeg desværre ikke kunne/måtte pga. min bækkenløsning. Skabslågerne, døren og alle lister er også blevet malet og det er blevet SÅ flot. Stor ros til Lasse og far og sætter ENORMT stor pris på at de har malet for mig. Næste skridt var at der skulle nogle møbler ind og jeg havde planlagt hvordan det hele skulle stå. Men men men det skulle ikke gå efter mit hoved. Var nød til at vende det hele om for at jeg kunne holde ud til at se på det. Denne rokering slog dog alt i stykker i mit hoved. Øv nu kunne jeg ikke male det jeg gerne ville. What to do???? Lasse prøvede at overtale mig til bare at male noget andet. Hmmm det var jeg slet ikke indstillet på for ville have det skulle gå efter mit hoved. Efter et par dage kunne jeg dog godt se at han havde ret. Øv. Måtte så lede efter noget andet at male. Fandt det helt rette og skulle så have fat i en projekter til at realisere min ide. Kasper Møller var min redningsmand. Jubiii du er en skat at låne mig Tifo Kaos projektor.
Begyndte at tegne motiverne op og malede stregerne op med sort maling. Derefter skulle det hele farvelægges og det skulle vise sig at komme til at tage sin tid. Nu her 14 dage senere er jeg endelig færdig og her er resultatet:






3 kommentarer:

  1. Iiiih hvor er det bare alt for sødt...:D Er sikker på bebs bliver helt vild med at ligge og kigge på det...
    Knus Sofie

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud, Bimse får rigtig noget farverigt at kigge på, bare Bimse ikke glemmer at sove, med alt det spændende der er.
    Knus mor.

    SvarSlet
  3. Som du är kreativ! Det blev riktigt fint. Den lilla pluppen kommer trivas som fisken i vattnet bland alla sina vänner på väggarna.
    Puss

    SvarSlet