Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 26. juli 2010

Nyt kapitel og nyt liv. Del 9

Kollegerne får beskeden

Nu havde alle i familien fået det gode nyhed og nu var turen kommet til mine kolleger. En anden af mine kolleger havde annonceret hendes graviditet, men hun kunne heller ikke skjule det længere. Hun skal nemlig have tvillinger. Jeg havde en ide om hvordan jeg ville fortælle mine kolleger om det. Jeg ville bage kage til dem og med glasur ville jeg skrive: Baby til november. Jeg ville dog ikke selv have den med ind i afdelingen for så ville jeg jo afsløre mig selv med det samme. Jeg allierede mig med min gravide kollega og smuglede kagerne ind gennem en elevator også satte hun dem i køkkenet. Jeg gik ned for at klæde om og lod som ingenting.
Da vi kom ud til formiddagskaffen stod min fine kage på bordet. Ingen vidste hvem der havde den med og jeg sagde intet. Efter et stykke tid kommer et par af kollegerne over til vores gang for at høre hvem det er, for det er ikke nogen derovre. Jeg måtte jo bekende min gode nyhed og alle var rigtig glade på mine vegne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar