Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

lørdag den 24. juli 2010

Nyt kapitel og nyt liv. Del 8

Onkel Lars og tante Madelene

Nu skulle beskeden om det lille nye liv over sundet. Over til Sverige til min lillebror og hans forlovede. Det var noget jeg havde glædet mig til, for Lars havde for noget tid siden sagt til mig, at jeg skulle give ham en niece eller nevø han kunne forkæle. Nu var dette endelig aktuelt og var så spændt på deres reaktion.

Overraskelsen var nøje planlagt. Vi havde købt en lille rangle og så fik vi printet et billede ud fra nakkefoldscanningen, hvorpå jeg skrev:

Hej Onkel
Kommer du hjem og leger med mig til november? Du må gerne tage tante med.
Knus Spunken
Vi ses til november.


Det hele blev pakket ned i en lille æske og sendt med mine forældre, da de tilfældigvis skulle over og besøge Lars og Madelene. Jeg ville utrolig gerne se deres reaktion, så vi aftalte at mine forældre skulle optage det hele på video :)

Jeg havde sms'et sammen med min mor om hvornår gaven skulle gives for jeg vidste, at jeg skulle være i nærheden af telefonen når de pakkede op. Jeg var overbevist om, at Lars ville ringe lige efter han havde pakket op. Sommerfuglene sværmede rundt i maven på mig og jeg var lidt nervøs. Så kom sms'en:
De får gaven nu.
Uha nu var der ingen vej tilbage. Der gik ikke ret lang tid fra sms'en til at min telefon ringede. Det var min lillebror. Jeg kunne høre at han var helt oppe at køre og rigtig glad. De ønskede os tillykke og fortalte hvor meget de glædede sig til november. Nu ville de helt sikkert komme hjem til Danmark for at holde jul og bare generelt komme noget mere hjem, så de kunne følge med i udviklingen. Jeg lovede at jeg nok skulle holde dem opdateret herinde på bloggen også. Lars sluttede af med at sige, at jeg skulle sørge for at det blev en pige for så skulle han nok sørge for, at det blev verdens mest forkælede barn. Jeg er nu sikker på at han nok skal forkæle det lige meget om det er en dreng eller en pige.

2 kommentarer:

  1. FANTASTISK video og indlæg på din blog!

    SvarSlet
  2. Hvor er det da bare en alt for skøn overraskelse du har fundet på til onkel og tante. Du er så god Lene.. og forresten også vildt fede armbånd og taske :)

    SvarSlet