Det største minde begynder her

Det største minde begynder her

mandag den 21. juni 2010

Nyt kapitel og nyt liv. Del 4

Mormor og morfar.

Et par dage efter påskefrokosten hos Bente og Bjarne skulle jeg ud at samle ind for Kræftens Bekæmpelse. Det var en dejlig tur hvor solen skinnede. Desværre havde jeg en værre kvalme på turen men overlevede uden at kaste op. Da jeg var færdig og var kommet hjem ringede jeg til min mor og far for at høre hvor meget de havde samlet ind. De havde også fået et godt resultat. Jeg spurgte om ikke de ville ned at have en kop kaffe. Det ville de gerne men det skulle være en hurtig en for de skulle også på arbejde.

Vi bestemmer os til at vejret er så dejligt at vi skal sidde ude og nyde det. Mens vi sidder der og snakker kommer emnet ind på biler og hvad vi skal gøre med den ene. Lasse siger at den ene nok skal byttes ud med en stationscar. Min far spørger køligt om det er fordi der skal være plads til en barnevogn??? Vi kunne jo kun smile og sige ja. Mor og far blev glade selvom der gik lidt tid før det virkelig gik op for den hvad det var vi lige havde fortalt dem.

Min mor ville gerne vide om hun gerne måtte strikke til den lille guldklump og det måtte hn selvfølgelig gerne. Det ville da bare være dejligt og jeg ville specielt gerne have at hun strikkede det smukke prins/prinsesse svøb. Det ville hun selvfølgelig gerne så vores guldklump kan komme hvem i et lækkert og smukt svøb. Hun spurgte også om det havde interesse at få de ting som hun havde gemt fra Lars og jeg. Set er ting som sengetøj, lidt tøj og des lige. Det ville vi selvfølgelig gerne have for det er da lidt sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar